1402-07-16 09:40
1151
0
86816
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در گفتگو با گلستان ما:

«طوفان الاقصی» مقدمه فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به غرش موشک‌های جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» مقدمه فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما ضمن تبریک عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی اظهار کرد: ملت فلسطین و جبهه مقاومت قطعاً حذف غده سرطانی اسرائیل را رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه عملیات روز گذشته موجی از شادی را در فلسطین و کشورهای اسلامی به راه انداخت، افزود: عملیات گسترده طوفان الاقصی، آبرویی برای اسرائیل با آن همه ادعا نگذاشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه عمر رژیم صهیونیستی رو به اتمام است، گفت: ریشه‌های این رژیم استکباری در حال خشکاندن است.

طاهری با اشاره به اینکه طوفان الاقصی اراده‌ای فراتر از قدرت‌های مادی بود، تصریح کرد: رزمنده‌های فلسطینی و جبهه مقاومت دو برابر وسعت نواره غزه را مورد هدف قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه رژیم جعلی از درون و منظر سرمایه اجتماعی در جهان دچار زلزله شده است، توضیح داد: توهمات پوشالی که درباره قدرت اسرائیل در ذهن ملت‌ها بود با عملیات بزرگ طوفان الاقصی فرو پاشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان تاکید کرد: واقعیت این است چیزی که در فلسطین رخ داد یک تصویر بی‌سابقه از توانایی گروه‌های مقاومت خصوصا حماس که در منطقه باریکه غزه مورد تحریم قرار گرفته است عملیاتی رقم زدند که همه را غافلگیر کرد.

طاهری گفت: عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی برای حامیان جبهه مقاومت یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آید و برای رژیم صهیونیستی یک شکست مفتضحانه بود.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات حملات گسترده از دریا، زمین و هوا انجام شد، گفت: این نشان م‌ دهد برنامه ریزی از قبل انجام گرفته است ولی دستگاه‌های مدعی اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل نتوانستند متوجه این برنامه شوند، حملات حماس غافلگیرانه بود و سرویس‌های امنیتی اسرائیل نتوانستند آن را پیش‌بینی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه اسرائیل به شدت از لحاظ امنیتی آسیب پذیر است، افزود: اینکه صدها اسرائیلی در عملیات روز گذشته به گروگان گرفته شد تبعات منفی و بین‌المللی برای اسرائیل دارد، ان‌شاءالله این رژیم جعلی به زودی به فضل الهی ساقط خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.